Facebook


Jak nakupovat

Snažili jsme se pro vás vytvořit e-shop, kde je nakupování jednoduché a intuitivní, abyste mohli bez problémů vybrat požadované zboží, vložit jej do košíku a přejít k pokladně, kde dokončíte objednávku.

Přesto vám zde ve stručnosti popíšeme postup, jak nakupovat, třeba pro ty z vás, kteří se zatím s nakupováním přes e-shop nesetkali.

  1. nejdříve se seznamte důkladně s našimi speciálními velikostními tabulkami a zvolte si, která velikost nejlépe odpovídá vaším proporcím. V případě nejasností nás klidně kontaktujte, abychom vám poradili.
  2. prohlédněte si nabídku zboží – můžete využít rozšířeného filtrování např. podle velikosti nebo podle sortimentu, případně podle zboží, které je právě na skladě.
  3. vybrané zboží vložíte do košíku stiskem tlačítka vložit do košíku(kdykoliv později můžete zboží v košíku změnit, vymazat, přidat kusy apod.).
  4. pokud chcete vybírat další zboží, pokračujte v prohlížení a vkládání dalšího zboží do košíku. V pravém horním okně stále vidíte aktuální hodnotu vámi vloženého zboží do košíku.
  5. nezapomeňte se během prohlížení zboží podívat také do novinek a do akcí, můžete tam nalézt zajímavé nabídky zboží.
  6. jakmile je váš nákup kompletní, potvrďte v pravém horním rohu tlačítko košík. Zkontrolujte si vybrané zboží, zejména velikosti, barvy, ceny. V nákupním košíku se vám nabízí možnost znovu pokračovat v nákupu nebo zaplatit (to znamená, přejít k vyplnění vašich údajů). Zde se můžete také rozhodnout, zda chcete zboží zaslat na stejnou adresu jako je adresa fakturační.
  7. Při kontrole svých fakturačních a dodacích údajů můžete ještě doplnit poznámku pro nás.
  8. V dalším kroku si zvolíte způsob doručení a způsob platby za zboží.
  9. Posledním krokem je potvrzení tlačítka „Odeslat objednávku“. V této chvíli je vaše závazná objednávka odeslána do našeho systému a začínáme realizovat její expedici k vám.
  10. V případě, že byste se z nějakého důvodu přesto i v této chvíli objednávku stornovat, učiňte tak prosím neprodleně telefonicky na telefonu +420 601501414, abychom mohli její vychystání zastavit. Mohlo by se stát, že by pak zboží leželo na vaší dodací poště, zatímco by jiný zákazník neměl možnost toto zboží objednat, nehledě na náklady, které by nám vznikly odesláním zboží k vám.

POKUD BY SE VÁM NEPODAŘILO ZBOŽÍ OBJEDNAT, NIC SE NEDĚJE, JEDNODUŠE NÁM ZAVOLEJTE NA TELEFON +420 601501414 NEBO VYUŽIJTE KONTAKTNÍ FORMULÁŘ NEBO E-MAIL KDE NÁM NAPÍŠETE, O JAKÉ ZBOŽÍ MÁTE ZÁJEM.

Jsme tady pro vás a rádi vám s objednávkou pomůžeme :-)

Výměna a vrácení zboží

Bez rizika vyměnit nebo vrátit zboží je u nás samozřejmostí. Přesto si přečtěte podmínky, které je třeba dodržet, abychom vám mohli vyjít vstříct.

Výměna zboží

V případě, že jste například zvolili nevhodnou velikost a chcete zboží vyměnit za jiné (velikost, barva, střih, materiál) můžete tak učinit do 14 dnů. 

Určitě nás však o výměně informujte předem, abychom vám mohli zajisit náhradní zboží či poradit s jeho výměnou.

Zboží musí být V ORIGINÁLNÍM OBALU, S VEŠKERÝMI ETIKETAMI A VISAČKAMI A MUSÍ BÝT NEPOŠKOZENÉ A NEPOUŽITÉ.

Zboží odešlete DOPORUČENĚ na naši adresu:
ADAPTIA móda s.r.o.
Nádražní 373
76362 Tlumačov.

Nezapomeňte ještě jednou přiložit dopis s vaším požadavkem.

Po obdržení zboží Vám zašleme výměnou požadované zboží.

V případě rozdílu ceny vám zboží zašleme na dobírku v částce tohoto rozdílu, nebo rozdíl můžete uhradit předem převodem na účet. 

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Zboží můžete do 14 dnů vrátit bez udání důvodu.

Lhůta začíná běžet následující den po dni, co zboží převezmete. Počítají se do ní všechny (kalendářní) dny, nikoliv jen ty pracovní.
Nicméně připadne-li poslední den této čtrnáctidenní lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem až nejblíže následující pracovní den (typicky pondělí).

Zároveň je důležité, nás včas o odstoupení od smlouvy informovat (ještě před vypršením lhůty). Pro vaše pohodlí můžete využít e-mailu nebo kontaktního formuláře.

Jak tedy postupovat?
Zašlete nám v předstihu písemnou informaci o odstoupení od smlouvy (dopis, e-mail, kontaktní formulář). Pokud nám sdělíte i důvod, velmi si vážíme této vaší zpětné vazby.

Zboží musí být V ORIGINÁLNÍM OBALU, S VEŠKERÝMI ETIKETAMI A VISAČKAMI A MUSÍ BÝT NEPOŠKOZENÉ A NEPOUŽITÉ.

Zboží odešlete DOPORUČENĚ na naši adresu:
ADAPTIA móda s.r.o.
Nádražní 373
76362 Tlumačov.

Po obdržení zboží Vám zašleme částku za zboží na vámi sdělené kontaktní údaje (složenkou nebo převodem na účet). Nejzazší lhůta je 30 dnů, budeme se snažit ale o platbu v nejrychlejším možném termínu.
Vracíme částku účtovanou za zboží. Nevracíme náklady spojené s poštovným.

 

Reklamace

Reklamace

I přesto, že se snažíme, aby naše výrobky byly pro vás vyráběny v maximální možné kvalitě, všichni jsme jenom lidé a může se stát, že najdete na zboží vadu, kterou chcete reklamovat.
 
Reklamační podmínky jsou součástí našich obchodních podmínek, přesto bychom zde chtěli hlavní body pro vás "vypíchnout" a přeložit do normálního jazyka.
 
Zjistím vadu při převzetí zboží:
Jakmile obdržíte zboží, prohledněte je neprodleně, zda neobsahuje zjevnou vadu. V případě, že zjistíte vadu ještě před použitím výrobku, informujte nás dopisem nebo e-mailem na info@adaptia.cz a zboží nám zašlete DOPORUČENĚ zpět s písemným popisem vady a fakturou, která u zboží byla přiložena.
 
Zboží zasílejte na naši adresu:
ADAPTIA móda s.r.o.
Nádražní 373
76362 Tlumačov
 
Po převzetí zboží vám bezplatně zasíláme zboží, které jsme buďto opravili, vyměnili za bezvadné, případně se s vámi dohodneme na vyřešení situace vrácením ceny za zboží nebo výměnou za jiné zboží (např. pokud již stejné zboží ve stejné velikosti nemáme skladem).
 
Zjistím vadu při užívání zboží:
Pokud zjistíte během užívání tzv. skrytou vadu, můžete  ji u nás samosřejmě uplatnit také, co nejdříve po zjištění a maximálně do dvou let od převzetí zboží. Stejně jako u předchozího, zašlete zboží na naši adresu s písemným popisem vady a fakturou, která u zboží byla přiložena. 
 
Po převzetí zboží vám bezplatně zasíláme zboží, které jsme buďto opravili, vyměnili za bezvadné, případně se s vámi dohodneme na vyřešení situace vrácením ceny za zboží nebo výměnou za jiné zboží (např. pokud již stejné zboží ve stejné velikosti nemáme skladem).
 
Pro posouzení, zda reklamace byla uplatněna ve shodě s výše uvedenými lhůtami, je rozhodné datum podacího razítka doručovatele poštovních zásilek.
 
Jak uplatňovat reklamaci:
1) písemně formou doporučeného dopisu
2) nebo e-mailu info@adaptia.cz. 
3) oznámení o vadách musí obsahovat zejména číslo faktury, název či katalogové číslo zboží, popis vady nebo přesné určení jak se projevuje, příp. počet vadných kusů.
 
Co může být předmětem reklamace:
Při reklamaci je třeba brát v úvahu i to, že záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a nevztahuje se na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací. V případě oprávněné reklamace bude zboží při opravitelné vadě zpravidla opraveno a při neopravitelné vadě vám bude zboží vyměněno za nové nebo vám budou vráceny peníze. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.
 
Lhůty pro řešení reklamcí:
Podle zákona máme jako prodávající 3 pracovní dny na vyjádření se k reklamaci, a na posoužení a vyřešení reklamace celkem 30 dní od obdržení oznámení o vadách. I přesto se budeme vždy snažit o vyřešení reklamace v co nejkratším možném termínu.
 
Na co máte nárok, kdybychom nestihli reklamaci včas vyřídit:
Pokud bychom nestihli z rozličných důvodů vyřešit vaši reklamci v tomto zákonem stanoveném termínu, můžete v rámci zákonných ustanovení odstoupit od smlouvy či požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny, nebrání-li vada zboží v jeho používání.
 
Odstoupení od smlouvy je nutné provést písemně formou doporučeného dopisu na naši provozovnu.
V takovém případě vám vrátíme kupní cenu za zboží nebo poskytneme slevu z kupní ceny do 14 dnů od obdržení oznámení.
 

Poštovné a doprava

Poštovné a doprava

Poštovné je účtováno dle typu převzetí zboží takto: 

  • Osobní odběr - ZDARMA (pouze na předváděcích akcích)
  • Zásilky nad 3.000 Kč vč. DPH při platbě předemZDARMA
  • Poštou – cenný balík (doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice) při platbě PŘEDEM – 110,- Kč
  • Poštou - obchodní balík do ruky (doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice) při platbě při platbě PŘEDEM - 105,- Kč
  • Při platbě na dobírku navíc dobírkový poplatek 47 Kč.
  • Opakované doručení (v případě vrácení balíku nebo výměny zboží) poštou - 102,– Kč
  • Dopravní službou PPL (doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice) při platbě PŘEDEM- 120,– Kč
  • Dopravní službou PPL (doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice) při platbě NA DOBÍRKU- 166,– Kč

ZASÍLÁNÍ NA SLOVENSKO

  • Na Slovensko zasíláme za podmínky ÚHRADY CENY ZBOŽÍ PŘEDEM PŘEVODEM NA ÚČET
    • Českou poštou – cenný balík (doručení do max 5 pracovního dne ode dne expedice) při platbě PŘEDEM – 250,- Kč
    • Dopravní službou PPL (doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice) při platbě PŘEDEM- 300,– Kč
    • Dopravní službou Pošta bez hranic při platbě předem za 120,- Kč
    • Zboží nad 5.000 - zasíláme ZDARMA při doručení Českou poštou nebo PPL
    • Zboží nad 3.000 - zasíláme ZDARMA při doručení Poštou bez hranic
S každou zásilkou obdrží zákazník daňový doklad (fakturu).
Zboží doručujeme prostřednictvím České pošty a Dopravní službou PPL.

SLEDUJTE SVOJI ZÁSILKU zaslanou prostřednictvím České pošty ZDE 

SLEDUJTE SVOJI ZÁSILKU zaslanou prostřednictvím přepravní společnosti PPL ZDE

 Způsob platby 
  • Dobírkou - zboží bude zasláno na dobírku, celou částku vybere od zákazníka doručovatel nebo pracovnice pošty při převzetí.  
  • Při zvolení dopravy službou PPL můžete zaplatit zboží při převzetí platební kartou.
  • Bankovním převodem - možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky na účet prodejce u Fio Banky.   u Fio Banky. Číslo účtu je 2000200175/2010 pro zákazníky v ČR a 2000200175/8330 pro zákazníky v SK. . Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, zásilku posíláme.
 

Přihlášení

Nemůžete vyplnit toto pole
 

Kontakt

Martina Václavíková
Martina Václavíková
601 501 414